dinsdag 19 december 2023

Kaart met cirkelstans en ijskristallen


Deze nieuwe cirkelstans is op bij de groothandel. Eind december verwacht ik deze weer binnen te krijgen.
Toch plaats ik alvast deze kaart van Jeanette.
Als ik dat namelijk pas doe, als de stans er weer is, dan is kerst misschien al wel geweest.
Je kunt de stans al wel bestellen, maar ik kan je bestelling pas versturen, als die stans binnen is.

Jeanette deed de plaatjes van mijn rondjesvellen met de ijskristallen achter de cirkels van die cirkelstans. De tekst cirkel komt van dit knipvel.

Wil je ook zo’n kaart maken?
Ik heb 2 verschillende voordeelpakketten, waar het vel met de ijskristallen in zit:
In dit voordeelpakket zitten de cirkel vellen met de ijskristallen.
Maar ik heb ook een goedkoop pakket met allerlei rondjesvellen er in.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten