vrijdag 6 oktober 2023

Kaart met sneeuwpop en gestanste kerstbomen (instagram live van 5 oktober)

 
Gisteravond was ik live op instagram.
Tijdens deze live maakte ik een kaart met de knipvellen uit het jubileumpakketje van oktober. Die combineerde ik met een stans met kerstbomen.

Je kunt de live terugkijken op instragram of op YouTube.


Voor deze kaart gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine knipvel: berg met sneeuwpop*
- Marjoleine stippenvel: rood*
- Marjoleine kaart: lichtblauw*
- stans kerstbomen
-
Ecoline brushpennen: hemelsblauw (551), donker sepia (440) en indigo (533)
- tekststrook (ik gebruikte mijn paperbook met de kerstberen, maar binnenkort kun je het vel ook los kopen)

De artikelen met een * koop je nu voordelig in een jubileumpakketje.

Volgende week kan ik niet live op donderdagavond. Dan ben ik de PaperPassion beurs (vrijdag 13 t/m zondag 15 oktober) aan het opbouwen.
Ik ga die week op een andere dag live of ik sla die week over.
Als je me volgt op instagram of YouTube, zie je het filmpje voorbij komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten