dinsdag 17 oktober 2023

Een gedeelte van een layout mal gebruiken voor een dieptekaart

Gisteren liet ik kaarten zien, die ik gemaakt had met layoutmallen en mijn XL-vellen met de kerstberen.
Toen ik daar mee bezig was, bedacht ik me dat je van de slimline layout stans ook een gedeelte kunt gebruiken.
Daar mee maakte ik de kaart, die je hier ziet.
Ik stanste een gedeelte van de stans 3 x uit wit karton en nog een keer uit groen stippenkarton. Voor het groene stippen randje gebruikte ik een kaart. Dat is wat steviger en dat werkt fijner.
Na het stansen knipte ik de kaders op maat.

Het plaatje van de beer komt uit het paperbook met de kerstberen. Het lichtblauwe stippenpapier komt ook uit het paperbook.
De aankleding van de kaart (sterren, kerstbomen en hulst) komt van het XL-vellen pakket.


Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- paperbook met kerstberen
- pakket met XL-vellen van kerstberen
- slimline layout mal
- wit aquarel karton
- blauwe kaart met sterren
- groene kaarten met stippen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten