zaterdag 1 oktober 2022

Kaarten met sterren (instagram live van 29 september)


Donderdagavond was ik live op instagram.
Ik
maakte 2 kaarten met sterren en ijskristallen.
Je kunt het terugkijken op instagram en YouTube.
In dat filmpje kun je zien hoe ik de sterren maakte.

Ik maakte de kaarten met een voordeel-pakketje, dat ik al eerder samenstelde. Maar waar we wat extra vellen aan toegevoegd hebben.
Nadat ik live geweest was, maakte ik nog een paar extra kaarten met die vellen.


Ik gebruikte voor deze kaarten o.a. de volgende materialen:
- voordeel pakket met ijskristallen
- Papicolor karton: hagelwit (930)
- Stempel met kerst tekst
- Blauwe stempelinkt
- Sponskwastje






Volgende week ben ik niet live op donderdag, omdat ik dan cursus geef.
De week daarna ben ik wel weer live op instagram. Dat is op donderdag 13 oktober om 20.00 uur.
Dan maak ik weer iets anders.
Kijk je mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten