maandag 12 september 2022

Stap-voor-stap beschrijving van een gestempelde verhuiswagen


Bij de nieuwe producten van Leane Creatief zit ook een stempelset met verhuiswagens.
Bij de stempel met de pick-up truck kun je kiezen wat je in de bak doet.
Bijvoorbeeld de stapel met de verhuisdozen, die ik op kaarten in dit blogbericht gebruikte.
Of een stapel kadootjes. Die gebruikte ik in dit blogbericht.
Ik laat je in een stap-voor-stap beschrijving zien hoe ik dat stempelde.


Eerst stempelde ik met zwarte stempelinkt de pick-up truck op een stukje aquarel karton.

Ik deed een stuk maskeertape op de afdruk en stempelde de truck nog een keer op het maskeertape.


Die gestempelde truck knipte ik uit.


De uitgeknipte truck plakte ik precies bovenop de gestempelde truck.


Toen stempelde ik de stapel kadootjes.

Daarna haalde ik het maskeertape van het karton af. De stempelafdrukken zijn nu niet door elkaar gestempeld.



De truck kleurde ik daarna in met ecoline stiften. Met de kleuren scharlaken (334), bronsgroen (657), hemelsblauw (578), gele oker (227), sepia (416) en sepia donker (440).

De tekst stempelde ik met een tekststempel.
Het randje tekende ik met zwarte pen.
Het bruine randje is een stukje kraft karton dat iets ruimer is dan het aquarel karton.
Het geheel is op een groene kaart met stippen geplakt.

1 opmerking:

  1. Having read your article. I appreciate you are taking the time and the effort for putting this useful information together.

    BeantwoordenVerwijderen