donderdag 28 maart 2024

Kaart met gestanste luchtballon (en ook nog eentje met bloemen)


Onlangs gingen we naar een feestje. De jarige job kreeg een gezamenlijk kado. Een rondvaart met een luchtballon.

Ik vond het wel heel toepasselijk om een kaart voor haar te maken met een luchtballon erop.
Met de stans van een luchtballon van Leane Creatief.




Ik gebruikte ook mijn paperbook met wolken.
Toen ik de uitgeknipte wolken op de kaart plakte, leek het me leuk als die uitstaken buiten de kaart. Daarvoor plakte ik de afbeeldingen van de wolken op een stukje karton, zodat ze wat steviger werden.

Op die kaart plakte ik de gestanste luchtballon.


Toen ik het mandje had uitgestanst, bedacht ik dat je die mand ook als bloemenmand kunt gebruiken. Er zitten bij de set ook stansen van 3 bloemetjes en blaadjes. Die combineren daar goed mee.

Nadat ik de kaart met de luchtballon af had, maakte ik ook een kaart met die bloemenmandjes.


Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- stans met luchtballon
- paperbook met wolken
- stans met sierrand
- vel met groene tekststroken
- enamel dots: mintgroen (bloemhartjes)
- easy connect tape
- wit karton
- kraft karton
- Papicolor karton: mosgroen (951)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten