donderdag 8 september 2022

Live met de adventskalender van Marianne Design


Eind september komen er weer nieuwe producten van Marianne Design.

Bij die nieuwe producten zit ook weer een adventskalender.
Daarin zitten 24 stempel- / stans- verrassingen

Misschien weet je nog wel dat ik er vorig jaar kaarten mee heb gemaakt en die op mijn blog heb gezet.
(Wil je die kaarten nog eens bekijken, tik dan in het zoekvak hier linksboven 'adventskalender' in en ze komen tevoorschijn.)

In deze nieuwe adventskalender zitten weer allerlei andere stempeltjes en stansjes.
En niet alleen voor de kerst hoor, ook voor de lente.
En deze keer zijn ze ook wat meer op elkaar afgestemd, zodat je ze bij elkaar kunt gebruiken.

In december ga ik deze adventskalender gebruiken tijdens de lives op instagram (ook terug te kijken op YouTube).
Bestel je de adventskalender bij mij, dan doe ik er karton en papier bij, zodat je de kaarten van de lives ook kunt maken. Daar betaal je niets extra's voor.
In het onderstaande filmpje leg ik het ook uit en laat ik je zien wat je extra krijgt.


Als je nog (wat extra) materiaal wilt bestellen van de extra's, die ik in het filmpje laat zien, zijn hier de linken naar de producten:
- Papicolor karton: marineblauw (969), rood (918) en mosgroen (951)
-
kraftkarton
- aquarelkarton
- Paperbook wolken
- Marjoleine kaarten: sterretjes, okergeel, rood, lichtblauw en groen
- Marjoleine vellen: groene dot, oudgroene dot, bruine dot en sterretjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten