vrijdag 9 september 2022

Kaarten met pinguïn en sneeuwpop met gehaakte muts en sjaal (instagram live van 8 september)

 
Gisteravond was ik live op instagram. Ik liet zien hoe ik een sneeuwpop aankleedde met een mutsje en een sjaaltje.
Je kunt het terugkijken op instagram en YouTube.

De patronen van het mutsje en het sjaaltje vind je in een eerder blogbericht.

Na afloop van de live maakte ik beide kaarten af. Je ziet ze in dit blogbericht.



Bij deze kaarten gebruikte ik de volgende materialen:
- knipvel sneeuwpop
- knipvel pinguïn
- Marjoleine kaarten: light blue dot
Papicolor karton: royal blue (972)
aquarel karton
- bolletjes katoen: white 310, ocean 295 en blue 319
- blauwe pompoms
- stans met sterren
- stans met kader
- tacky glue

De knipvellen zijn ook in een voordeel pakket verkrijgbaar.

Volgende week ben ik niet live op instagram. Dan heb ik het druk met het CreaWeekend. Dat is van vrijdag 16 t/m zondag 18 september. Voor die week daarna moet ik nog een datum prikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten