dinsdag 4 februari 2020

3 kaarten gemaakt met een paperpad



Vorige week kwamen er nieuwe producten van Karin Joan binnen. Allerlei stempels, paperpads en rub-ons.

Er zit ook een watercolour paperpad bij.
Dat is een bloc met zwarte en witte opdruk, die je in kunt kleuren. Na het kleuren blijven de witte lijnen wit.
Daar ben ik mee aan de slag gegaan en daarmee maakte ik de 3 kaarten, die je hier ziet.

De bloemen kleurde ik in met distress inkt (broken china en peeled paint). Daarbij gebruikte ik een waterpenseel.

De achtergrond kleurde ik ook met distress inkt, maar daarbij gebruikte ik een sponskwastje.
Ik ging met draaiende bewegingen over de oppervlakte.
Dat deed ik ook met de kaart met de grote tekst.





In de filmpjes hieronder zie je hoe ik kleur op de letters kreeg.
Je kunt ook het filmpje op instagram zien.






Ook van de kaart hierboven heb ik een filmpje gemaakt, toen ik die aan het maken was. Omdat ik op mijn blog geen lange filmpjes kan plaatsen, vind je het filmpje hier op instagram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten