vrijdag 27 september 2019

Een A4-tje versieren met behulp van het bujo-grid en stempels


Onlangs werd me gevraagd een A4-tje te versieren.
Bij het maken van de lay-out van de pagina gebruikte ik mijn nieuwe bullet journal grid.

Eerst tekende ik met potlood en met behulp van mijn bujo-tool een kader met vlakverdeling. In het vlak waar ik de tekst in wilde zetten maakte ik met potlood allemaal lijnen om op te schrijven. Daarbij kon ik handig gebruik maken van de stipjes, die ik met de tool getekend had.

Daarna stempelde ik de afbeeldingen.
Toen trok ik de lijnen over met micron pen.






Ik schreef mijn tekst op de regels, die ik met potlood had gezet.

Daarna kleurde ik de stempels in en maakte spetters met de inkt.

Ik gebruikte mijn stempels met de rozen. In diezelfde set zit ook de stempel met de gieter.



Wist je dat er weer nieuwe stempels van mij komen? Ik verwacht ze vanmiddag binnen te krijgen.
Vanwege die nieuwe stempels ben ik zondag 29 september extra open. Dat is van 11.00-15.00 uur.
Ik geef dan ook een demonstratie.

Hier vind je een overzicht van alle stempels, die ik heb ontworpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten