vrijdag 20 september 2019

4 herfst-kaarten met plaatjes van Funny's


Een tijdje geleden kreeg ik wat knipvellen van Funny's opgestuurd. Of ik daar kaarten van wilde maken voor de vakbeurs. In combinatie met mijn vellen.

Ik ontwierp 2 herfstvellen met stipjes. Een okergele en een steenrode.
Gecombineerd met de vellen van de Funny's en mijn stempels leverde dat de 4 kaarten op, die je in dit blogbericht ziet.


Ik gebruikte bij de kaarten de volgende stempels:
- MZ 1901 (voor de blaadjes)
- MZ 1904 (voor de banners)
- MZ 1905 (voor de vogeltjes) Dit is een nieuwe en die komt eind volgende week binnen.

Vanwege die nieuwe stempels is de winkel extra open op zondag 29 september van 11.00-15.00 uur. Ik geef dan een demonstratie met mijn nieuwe stempels.










Door de verlichting is deze foto niet zo duidelijk. Maar zo stonden de kaarten dus op de vakbeurs.

1 opmerking: