zondag 9 december 2018

Pagina's met kerstballen in mijn bullet journal


In dit blogbericht laat ik je wat pagina's zien uit mijn bullet journal.
Deze keer met blauwe kerstballen.

Ben jij ook al bezig met bullet journaling?
Wat is het fijn hè om je agenda en al je aantekeningen bij elkaar in één boek te hebben?

Of ben je nog niet begonnen?
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen, want waar begin je nu precies?
Vind je dat nu ook zo lastig. Ik help je graag op weg tijdens de bullet journaling cursus, die ik binnenkort geef.

Tijdens deze cursus gaan we samen aan de slag en maken we een begin met je bullet journal, zodat je aan de start van het nieuwe jaar kan beginnen met je bullet journal. We maken een jaaroverzicht, maandoverzicht en weekoverzicht.
Die cursus kun je op zaterdag 15 december van 9.30-11.30 uur of op dinsdag 18 december van 19.30-21.30 uur volgen.
De cursus kost € 30,-. Dat is inclusief een bullet journal en een goodie bag met stempels en papier.
Je kunt je via onze webwinkel aanmelden voor deze cursus.

Materialen voor bullet journaling vind je hier in onze webwinkel.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten