zondag 16 december 2018

Een kaart met klokken en eentje met een duif


Tijdens het CreaWeekend in Rijswijk viel ik een dagje in voor mam en zat ik te demonstreren met stempels, waaronder die van Neeltje van Bekkum. Ik maakte kleine kaartjes.

Toen ik afgelopen week kerstkaarten ging maken, pakte ik die stapel met kleine kaartjes erbij.
Daarmee maakte ik een paar kaarten, zoals deze.


Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempel kerstklokken
- stempel duif
- blauwe stempelinkt
- blauw Papicolor karton
- witte gelpen
- Marjoleine knipvellen: gehandletterde kaartjes, ijskristallen, rode stippen
- stans sterretje
- koord

Heb je nog materialen nodig voor het maken van je kerstkaarten?
We hebben alvast wat kerststansen en kerststempels in de opruiming. Artikelen waar we nog een voorraad van hebben, koop je nu met 20% korting. Die korting is al verrekend in onze webwinkel. Die producten vind je hier.

1 opmerking: