vrijdag 28 december 2018

Een jaaroverzicht, een maandoverzicht en een weekoverzicht in mijn bullet journal


Omdat mijn bullet journal bijna vol was, ben ik met het nieuwe jaar in een nieuw bullet journal begonnen.
Nu kwam dat mooi uit, maar bij bullet journaling maakt het niet uit bij welke maand je begint.
En het maakt ook niet uit hoeveel maanden je in je bullet journal doet.

Al eerder deze week liet ik je al het jaarkalendertje van mijn nieuwe bullet journal zien.
In dit blogbericht vertel ik over een jaaroverzicht, een maandoverzicht en een weekoverzicht.
Ook hierin ben je vrij om te kiezen of je ze allemaal gebruikt of sommige overzichten weg laat. 


Het is handig om in je nieuwe bullet journal met een jaaroverzicht te beginnen.
En ook dat overzicht kun je laten beginnen met de maand die je maar wilt. Ook het aantal maanden kun je zelf bepalen.
Ik heb er voor gekozen om 4 maanden naast elkaar te zetten. Op 3 spreads kan ik nu de hele jaarkalender kwijt.
Op de foto hierboven kun je zien dat ik daar bijvoorbeeld de beurzen, waar we binnenkort staan, heb genoteerd.


Aan het begin van elke maand maak je een maandoverzicht, waarin je al je afspraken noteert. Dit is een heel geschikte pagina om te versieren.
Hierin kun je ook je afspraken noteren. Doordat de vakken wat groter zijn, kun je er meer informatie opschrijven.


Aan het begin van de week maak je een weekoverzicht met een to do lijst. Op de lijst kun je het vakje inkleuren, wanneer die taak volbracht is.

Wil je ook aan de slag met bullet journaling?
Materialen voor bullet journaling vind je hier in onze webwinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten