donderdag 23 maart 2017

Babykaartje met rode gympen


De nieuwe collectie van Leane Creatief is binnen.
Ik ging aan de slag met de doodle stempel van de gympen.
Ik stempelde de gympen op wit karton en vervolgens ging ik in alle vlakken doodlen met micronpennen. Daarna kleurde ik het in met distress inkt.
Tenslotte maakte ik er deze babykaart van.


Ben je ook gek op stempelen, kom dan op zaterdag 1 en zondag 2 april naar het stempelevent ARTSpecially in Nijkerk. Wij hebben er ook een stand en nemen voornamelijk stempels mee.
Wil je dat we andere producten meenemen, bestel ze dan in onze webwinkel. (Kies bij stap 1 bij 'betaalwijze' voor 'betalen bij afhalen'. Daarna kiest u op welke beurs u het op komt halen.)

Ga je in dat weekend liever naar een hobbybeurs waar je meerdere verschillende hobbies ziet, dan kun je naar het CreaWeekend in Rijswijk gaan. Dat is vrijdag 31 maart t/m zondag 2 april.

1 opmerking: