dinsdag 21 maart 2017

Funny Pierrot met poedel gehaakt


Afgelopen weekend stond ik met de Funny haakpakketten op de Knit & Knot beurs in Tilburg.
Omdat er pas 2 nieuwe pakketten waren (Funny bear Benny en Funny Pierrot), was ik vlak voor de beurs nog druk aan het haken, zodat ik de voorbeelden kon laten zien. Overal nam ik de pakketten mee naar toe, om te kunnen haken. Heerlijk in de zon in de tuin, op de bank voor de tv en zelfs in de wachtkamer.



Nadat ik donderdag mijn kraampje had ingericht, maakte ik in het vakantiehuisje, waar ik logeerde, de Pierrot af met de accessoires. Maar ergens, op al die plekken waar ik heb zitten haken, heb ik het rode lint uit het pakket laten liggen. Ik kon de Pierrot niet helemaal afmaken, maar de Pierrot kon wel op de kraam.


In het pakket van de Pierrot zit ook materiaal en een beschrijving van een poedel.
Vrijdagavond maakte ik de poedel af. (Nouja, niet helemaal, want ik miste het rode lint.)
Dus ook de poedel kon zaterdags en zondags op de kraam.


Vanmorgen maakte ik ze dan toch helemaal af met het lint. (Eigenlijk een iets ander lintje, omdat ik het rode lintje uit het pakket niet meer kon vinden.)
Ook gaf ik de Pierrot nog een hoepel in de handen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten