zondag 22 juni 2014

Kaart van mij op de folder van de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen


Vorige week kregen we de poster en de kortingskaarten voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen binnen.

Een paar weken eerder was ik door de organisatie gebeld of ik een foto had om op de kortingsbonnen te zetten.
Ze hadden niet veel tijd meer. De deadline was al over een half uur. Snel keek ik door mijn foto's of er wat bij zat, dat aan de voorwaarden voldeed en mailde er een paar door.

Toen de folders binnen kwamen was ik heel nieuwsgierig of het gelukt was met mijn foto. En... jahoor... die staat er op.
Het is een kaart met een sneeuwman erop. Je zag hem al een hele tijd geleden op mijn blog.

Die folders hebben we dus voor jullie klaarliggen in de winkel.
Met die kortingsbon krijg je € 2,- korting op de toegangsprijs. De normale entreeprijs is € 8,-.
Mannen, die in het gezelschap zijn van een vrouw, mogen gratis naar binnen. (Het is natuurlijk aan jullie of je het gezellig en / of praktisch voor jullie beide vindt om samen de beurs te bezoeken.)

De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen zijn van donderdag 21 t/m zaterdag 23 augustus in de IJsselhallen in Zwolle en van donderdag 28 augustus t/m zaterdag 30 augustus in de Brabanthallen in Den Bosch. Let op! De beurs is niet op zondag!

Op www.knotsgekkekaartendagen.nl vind je meer informatie over de beurs.
Ook vind je daar meer informatie over de wedstrijd, waarbij je gratis toegangskaartjes voor de beurs en een hobbypakket kunt winnen.
Om kans te maken op een prijs, moet je een zonnige, vrolijke kaart maken, waarbij je masking tape gebruikt.
(Heb je inspiratie nodig wat je allemaal met masking tape kunt maken, kijk dan eens op onze pinterestpagina. We hebben ook een bord met allerlei creaties met masking tape.)

Wij staan ook op de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen.
Ik ben er zelf niet bij, vanwege m'n zwangerschapsverlof. Maar ik ga nog wel een paar nieuwe kaarten maken voor in onze kraam. Komen jullie die bekijken?
Donderdag 21 t/m zaterdag 23 augustus in Zwolle en van donderdag 28 augustus t/m zaterdag 30 augustus in Den Bosch.

Ook verloten we nog een paar gratis toegangskaarten. Meer daarover lees je binnenkort in onze nieuwsbrief.
Ontvang je onze nieuwsbrief nog niet, maar wil je dat wel heel graag, dan kun je hiernaast, in de rechterkolom je e-mailadres invullen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten