zondag 21 augustus 2011

Nog meer sterren kaarten

Gemaakt door Marijke

Al eerder blogde ik over de sterren kaarten van Romak. We hebben er eens een aanschuifworkshop mee gedaan en ook tijdens de knotsgekke kaartendagen maakten we deze kaarten.


Marijke en Karin raakten er door geïnspireerd en maakten deze varianten.
Leuke kaarten! Bedankt voor het mailen van de foto's!

Gemaakt door Marijke
Gemaakt door Marijke













Gemaakt door Karin


Wil je ook van deze kaarten maken? We hebben de kaarten in de winkel en de webwinkel.

Gemaakt door Karin










Gemaakt door Karin



Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten. Klik hier om me te mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten