woensdag 17 augustus 2011

Rode bloemen creaties


Er zijn weer mooie creaties naar me gemaild.
Deze keer laat ik jullie creaties met mijn rode bloemen vellen zien.
Van die vellen kun je rozen maken. Mam deed dat en maakte er het tasje hierboven mee. Ook versierde ze er een potje en een blikje mee.

Wil je ook van deze rozen maken? Op onze website staat een beschrijving. Kijk bij 'werkwijzes' en je vindt de beschrijving.




Chantal ging ook met mijn nieuwe bloemetjes-vellen aan de slag. Ze maakte de kaart hierboven, waarbij ze ook stempels gebruikte.

Wat weer een mooie creaties! Bedankt voor het mailen van de foto's!

Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten. Klik hier om me te mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten