woensdag 18 september 2024

Kaarten met engeltjes / elfjes


Gisteren liet ik al wat kaarten met vogeltjes zien, die mam tijdens het CreaWeekend gemaakt heeft.
Vandaag laat ik weer een paar kaarten zien, die we toen maakten. Misschien heb je ze wel zien staan, als je op de beurs geweest ben.

Dit keer wat kaarten met gestempelde engeltjes. De kaart hieronder maakte mam.
De kaart daaronder maakte ik.
En van het smalle kaartje stempelde en kleurde mam het engeltje. En ik maakte daar een kaart van.

Toen mam de kaart hieronder maakte, hebben we een stukje gefilmd. Dat zie je hier:




Bij de kaart hieronder heb ik bloemetjes gesjabloneerd.
Daarna stempelde ik er nog wat bloemetjes bij. Die stempeltjes zitten bij de set met de engeltjes.
Een paar bloemetjes knipte ik uit en plakte ik bovenop de uitgestanste tak.



Voor deze kaarten gebruikten we o.a. de volgende materialen:
- tekstvel:  blauw en roze
wit karton
Ecoline brushpennen: hemelsblauw (551), magenta (337) en indigo (533)
- stempelinkt: blauw
sponskwastje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten