maandag 26 augustus 2024

Nieuw knipvel met uiltjes, die post versturen


Ik twijfelde nog een beetje of ik nog nieuwe producten voor de komende beurzen moest ontwerpen. Het Hollandse paperbook is eigenlijk nog best nieuw. En ik ontwierp ook al streepjesvellen voor de postzegelstansen.
En zo heel veel tijd om veel te ontwerpen (èn het op tijd te laten drukken) was er niet meer.

Ik bekeek mijn tekeningen, die ik al eerder ontwierp. Kan ik wat met de tekeningen, die ik al eens eerder maakte? Het uiltje met een muts op, dat leek me wel leuk voor kerst of voor de winter.
En omdat de postzegelstansen zo populair zijn, kwam ik al snel bij de brievenbus. Daar zette ik het uiltje voor. Ik maakte er nog allerlei afbeeldingen bij. Zodat er voldoende keus is om de vakjes van de postzegelstans te vullen.

Het nieuwe knipvel verwacht ik aan het einde van de week. Je kunt het hier alvast bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten