vrijdag 17 maart 2023

Kaarten met paarse bloemen en gestempelde achtergronden (instagram live van 16 maart)


Gisteravond was ik live op Instagram.
Vorige week had ik achtergrondjes gestempeld en ingekleurd.
Met die gestempelde achtergrondjes ging ik kaarten maken met paarse bloemen erop.

Je kunt het filmpje terugkijken op Instagram en op YouTube.




Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- stempel bladeren
- stempel vlinders

- Marjoleine knipvel: paarse bloemen
- Marjoleine stippenvellen: purple dot 3 en purple dot 2

- Marjoleine tekstvellen: 
groen

- stempelinkt: zwart

aquarel karton
Ecoline brushpennen
gele oker (227), bronsgroen (657), ultramarijn violet (507) en magenta (337)


Volgende keer ben ik op donderdag 23 maart live op Instagram. Om 20.00 uur.
Ik ga dan weer wat kaarten maken, maar dan met de andere achtergrondjes van vorige week.

1 opmerking: