maandag 13 maart 2023

Hoe je gemakkelijk en snel een blogbericht terug vindt door gebruik te maken van pinterest


Inmiddels zit ik al jaren op Pinterest.
Ik heb op de prikborden op mijn pagina al heel wat ideeën ’gepind’. Handig ter inspiratie!
Maar ook erg handig om blogberichten van mezelf terug te vinden.

Soms weet ik niet meer precies wanneer ik iets op mijn blog geplaatst heb en kan ik het slecht terug vinden.
Soms lukt het om een zoekwoord in te vullen in het zoekvak linksboven op mijn blog. Maar het is ook heel makkelijk om het via Pinterest terug te vinden.

Ik heb vaak wel een idee op welk pinbord ik moet zoeken, in verband met het onderwerp. Als ik dan de juiste afbeelding heb gevonden, kan ik het blogbericht met behulp van de link bij de pin snel terug vinden.

Kijk ook eens op mijn pinterest pagina om inspiratie te vinden en om blogberichten terug te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten