vrijdag 2 september 2022

Gele kaarten met gestempelde boeketjes


Dit voorjaar gaf ik de cursus ‘Slimline kaarten maken’. Eén van de kaarten, die we maakten was een roze kaart met 3 postzegel kaders erop. Op die kaders waren boeketjes gestempeld. Misschien herinner je de kaart wel. En anders kun je het hier terugvinden.

Voordat ik de stempels van de tool haalde, had ik nog een stapeltje postzegelkaders bestempeld. Die nam ik mee op vakantie. Daar kleurde ik ze en maakte er wat kaarten mee. Je ziet ze in dit blogbericht.


Het kaartje hierboven is wat kleiner. Het is 7,5 x 10,5 cm.




Voor die kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempel boeketjes
- stans met postzegel rand
tekststempel ‘veel geluk’ en ‘gefeliciteerd’
- tekststempel ‘fijn dat jij er bent’
- Marjoleine’s kaarten: ocher dot
Papicolor karton: mosgroen (951)
aquarel karton
ecoline stiften: bronsgroen (657) en gele oker (227)
zwart / wit koord

P.S. Deze kaart is geïnspireerd op een kaart, die we tijdens een cursus maakten.
Eind september / begin oktober geef ik de volgende cursus. Dat is een cursus kerstkaarten maken. Ben je op zoek naar inspiratie en een creatieve ochtend, middag of avond? Ik heb nog wat plaatsen vrij. Hier vind je meer informatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten