maandag 11 juli 2022

De kerstkaarten cursussen zijn weer gepland


Kerstmis lijkt nog wel ver weg, maar er zijn een heleboel mensen, die op tijd met het maken van de kerstkaarten willen beginnen.
Jij misschien ook wel.
Of je hebt zelf niet zoveel inspiratie en ziet op tegen het verzinnen van kerstkaarten.
En misschien wil je wel trucjes leren om snel een hele stapel kerstkaarten te maken.
Ik help je graag aan inspiratie en vaardigheden voor het maken van je kerstkaarten tijdens mijn cursus 'kerstkaarten maken'.

Tijdens de cursus gebruiken we verschillende materialen en technieken. En dat zijn technieken, die een beetje snel gaan. Zo gaat het je later thuis ook lukken om die snelle, grote stapel kerstkaarten te realiseren.

En uiteraard gebruiken we daarbij ook mijn knipvellen, dessinvellen en kaarten.

Heb jij ook zin in een creatieve en gezellige ochtend, middag of avond?

Ik heb vorige week nieuwe data gepland voor de cursus 'kerstkaarten maken'. Wellicht zit er wel een geschikte datum voor je bij. En zit die datum er niet bij of is die vol, laat het me dan even weten. Dan zet ik je op de reservelijst. Bij voldoende animo, prik ik wellicht een extra datum. 

De geplande data zijn:
- zaterdag 24 september 13.30-15.30 uur,

- maandag 26 september 19.30-21.30 uur,
- dinsdag 27 september 13.30-15.30 uur,
- vrijdag 30 september 09.30-11.30 uur,
- maandag 3 oktober 09.30-11.30 uur,
- donderdag 6 oktober 19.30-21.30 uur of
- zaterdag 8 oktober 13.30-15.30 uur

Je kunt je via de webwinkel opgeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten