vrijdag 15 november 2019

Marianne's bullet journaling pagina's van november



Vandaag laat ik je wat pagina's zien uit het bullet journal van mijn zus Marianne.
Ze gebruikte daarbij mijn stempels met de margrieten.
En voor de vlakverdeling gebruikte ze het bullet journal grid, dat ik ontworpen heb.

Ook had Marianne nog een handige tip.
Het is soms best lastig om de stippen op je bullet journal pagina door je grid heen te zien. Marianne maakt een paar stippen wat donkerder en legt dan het grid op de pagina. Zo is het veel makkelijker te zien, waar je je grid neer moet leggen.

Wil je ook leren hoe je mijn bullet journal grid in je bullet journal gebruikt?
Op zaterdagmiddag 14 december geef ik er een cursus mee.
Je kunt je via de webwinkel aanmelden voor deze cursus.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten