vrijdag 28 juni 2019

Blauwe kaarten met de nieuwe stempels en designfolders


Gisteren liet ik al 2 kaarten zien met mijn nieuwe stempels en designfolders. Maar dat zijn niet de enige kaarten, die in the Collection staan.
Ook de blauwe kaarten, die je vandaag ziet, staan in the Collection.

Ik ben gek op de combinatie van blauw Papicolor karton, blauwe stempelinkt en een witte gelpen. Je ziet hier op mijn blog en op instagram vaak kaarten in het blauw voorbijkomen.
(Ha, ha... er zijn zelfs klanten die de blauwe kleur Papicolor karton 'Marjoleine-blauw' noemen.)

Toen ik voor het bespreken van de stempels bij Marianne Design op kantoor was, kwamen we voor de verpakking al snel op deze kleur blauw. Ook staan er wat handgeschreven teksten op de verpakking. Bekijk het maar eens, als je de stempels hebt.

Ik heb de stempels zo ontworpen dat je er heel veel kanten mee op kunt. Door de bloemen weer anders te rangschikken, kun je steeds weer andere composities maken.
Ik leg het je graag uit tijdens de cursussen, die ik met de stempels geef.
En natuurlijk zal ik hier op mijn blog regelmatig allerlei kaarten laten zien.

Vanwege de nieuwe stempels zijn we deze week extra open op:
- vrijdagavond 28 juni van 19.30 - 21.00 uur
- zaterdagochtend 29 juni van 10.00 - 11.00 uur
- zondagmiddag 30 juni van 13.00 - 15.00 uur

En wil je helemaal op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor mijn nieuwsbrief.





Wanneer je gaat maskeren, dan kun je de bloemen voor de banner zetten.
Er zitten verschillende teksten op de stempelset. Je kunt dus zelf kiezen welke tekst je in de banner stempelt.


Voor deze kaarten gebruikte ik de volgende stempels en designfolder:
- stempel anemonen
- stempel banners
- embossingfolder met stippen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten