donderdag 4 april 2019

Verhuiskaart met exclusieve afbeelding


Wist je dat we een nieuw pakket hebben met een exclusief knipvel erin?
Met dat knipvel maakte ik de verhuiskaart, die je hierboven ziet.

Hieronder heb ik een schema gemaakt hoe ik het 3D gemaakt heb.
Eerst heb ik de hele afbeelding uitgeknipt en op de kaart geplakt.
Uit het volgende plaatje heb ik de afbeeldingen geknipt, die je links in het schema ziet. En uit het laatste plaatje heb ik de afbeeldingen geknipt, die je rechts op het schema ziet.
De nummers geven de volgorde aan, waarop de plaatjes op het hele plaatje zijn geplakt.



Inhoud van het pakket:
- 3 knipvellen met sneeuwpoppen
- 3 knipvellen met autootjes
- 3 dessinvellen rode stippen
- 3 dessinvellen lichtblauwe stippen
- 3 dessinvellen donkerblauwe stippen
- 3 dessinvellen ijskristallen
- 1 vel met gehandletterde kaartjes
- 2 exclusieve vellen met extra plaatjes
Voor dit pakket betaal je geen € 12,60 maar € 10,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten