dinsdag 16 april 2019

3 kaarten met kindjes in de tuin


Afgelopen weekend stonden we op de stempelbeurs ArtSpecially in Nijkerk.

Op zondag demonstreerde ik met leuke stempels met kindjes. Ik maakte o.a. de kaarten, die je hier ziet.

Ik kleurde ze in met ecoline.
Ik deed wat ecoline op een palet en liet er een druppeltje water in vallen, daarmee kleurde ik de stempelafdrukken in.

Zijn het geen schattige stempels? En er zitten ook stansen bij. Erg handig!
We hebben er nog wat over. Heb je interesse? Wees er dan snel bij. Op = op!




Er zijn 9 verschillende sets met deze kindjes. En die kun je ook met elkaar combineren.

Bij de kaarten hierboven gebruikte ik een set met een jongetje in de tuin.
Ik wilde ook een meisje in de tuin. Ik gebruikte de set met het meisje op het strand en combineerde het met de stempels van de bloemen en de vlinders.

Ik zal binnenkort ook de kaarten laten zien, die ik met die set van dat meisje op het strand maakte.


Heb je interesse in een stempelcursus?
Er staan weer nieuwe cursussen op onze website.
We werken dan niet met deze stempels, maar met andere stempels.

1 opmerking: