zondag 24 maart 2019

Variaties met de stempels en stansen van de aanschuifworkshop van vrijdag en zaterdag



Vrijdag liet ik al wat kaarten zien, die gemaakt zijn tijdens de aanschuifworkshop van vrijdag.
Ook op zaterdag zijn er mooie kaarten gemaakt.
We hebben die niet allemaal op de foto gezet. Omdat ik nog niet zoveel voorbeelden van de stempel met de hartjes had laten zien, hebben we zaterdags alleen de kaarten met de hartjes gefotografeerd.

We gebruikten grunge stempels en de jij-stans.
De gebruikte materialen vind je hier overzichtelijk bij elkaar.

Ook maakte ik nog wat variaties met dezelfde stempels en stansen, die zie je verderop in dit blogbericht.

gemaakt door Adrie

gemaakt door Hennie

gemaakt door Shahaira

gemaakt door Sientje

ik maakte zelf ook nog een paars voorbeeld


Hierboven en hieronder zie je 2 variaties.
Hierbij heb ik de hartjes en de vlinders uitgeknipt, nadat ik ze had gestempeld.


Wil je ook eens mee doen met een aanschuifworkshop? De volgende is op:
- donderdag 28 maart van 10.00-16.00 uur en zaterdag 30 maart van 10.00-16.00 uur

1 opmerking: