zondag 15 juli 2018

Doosjes, geïnspireerd door de laatste 2 aanschuifworkshops


In dit blogbericht laat ik je 2 doosjes en een aanbieding zien.
De doosjes versierde ik met dezelfde materialen, die we ook tijdens de laatste 2 aanschuifworkshops gebruikten.

Onlangs was er een aanschuifworkshop waarbij we kaarten met flamingo's gingen maken.
Mijn voorbeeld zie je hier. En wat variaties, die cursisten maakten, zie je hier.

Die flamingo gebruikte ik ook op het doosje, die je hieronder ziet.

Ik gebruikte voor dit doosje o.a.:
- Marjoleine knipvel: tropische bladeren
- Papicolor karton: hagelwit (930), ravenzwart (901), cerise (933) en bloesem (934
- wit koord



Afgelopen vrijdag en zaterdag maakten we kaarten met een bloementak.
Mijn voorbeeld zie je hier en de variaties van de cursisten hier.
Ook met de materialen van die aanschuifworkshop maakte ik een doosje.

Voor dat doosje gebruikte ik o.a.:

Wil je ook zulke doosjes maken?
Er is nu een aanbieding: Voor 6 oudroze en 6 grijsblauwe betaal je nu geen € 9,-, maar € 6,-. Op = op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten