maandag 8 januari 2018

Ik ontwierp een dessin voor een stoel van Hartman



Zoals jullie weten ontwerp ik voor mijn paperbooks allerlei dessins.
Toen ik onlangs een ontwerpwedstrijd van Hartman voorbij zag komen, besloot ik een dessin uit mijn zwart-witte paperbook in te sturen als dessin voor een stoel. Het dessin met de zwarte inktvlekken.

Gisteren kreeg ik bericht dat ik in de top 10 zit.
Nu is het de bedoeling om zoveel mogelijk stemmen te verzamelen, zodat ik 6 stoelen met dit dessin en een tafel kan winnen. Hoe leuk zou het niet zijn om op mijn eigen dessin te zitten!

Zouden jullie op mijn stoel willen stemmen?
Om te stemmen, volg je deze link en klik je op het hartje bij mijn stoel.

Alvast bedankt!

3 opmerkingen:

  1. Natuurlijk gedaan Marjoleine en heel veel succes!!!
    Ziet er super trendy uit!!!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net gestemd, en jou stoel is ook echt de mooiste!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!!! wat is die gaaf
    we hebben gestemd hoor....succes.

    Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen