donderdag 23 juni 2016

Deze kaarten maken we tijdens de aanschuifworkshop van 24 en 25 juni


Er zijn weer nieuwe stans-mallen van Eline Pellinkhof!

Vandaag kwamen alle nieuwe producten van Marianne Design binnen bij de groothandel.
Omdat ik er graag mee aan de slag wilde tijdens de aanschuifworkshop, ging ik mijn bestelling ophalen. Zodat ik het vanmiddag al zou hebben en er vanavond kaarten mee kon maken. (Als het verzonden zou worden, zou het morgen bij ons binnen komen.)

Eline maakte hele leuke stansmallen.
Een beer waar je ook een panda van kunt maken.
En een paard, waar je ook een éénhoorn van kunt maken.

De stansen bestaan uit allemaal losse onderdelen. De (panda) beer kun je, door al die losse onderdelen, steeds een andere houding geven.
De panda, die ik stanste, heb ik op verschillende manieren neergelegd en gefotografeerd. Je ziet het hieronder op de collage.


Ik maakte met de stansen de kaarten, die je hieronder ziet. En die kun je komen maken tijdens de aanschuifworkshop van morgen (24 juni) en zaterdag 25 juni.

Wil je liever scrappen?
Ook dat kan met deze stansen.

De aanschuifworkshop is op vrijdag van 10.00-14.30 uur (Let op! We stoppen op vrijdag eerder dan gebruikelijk.) en zaterdag van 10.00-16.00 uur. Je hoeft niet te reserveren, je kunt zo aanschuiven.
Bij besteding van € 20,- is de workshop gratis.




Gebruikte materialen:
- stansmal van een beer / panda
- stansmal van een paard / éénhoorn
- paperblocs: fleurique en la provence
- stans van gras
- stans van kleine vlindertjes en bloemetjes
- stempel met teksten

De volgende aanschuifworkshops zijn op:
- vrijdag 15 juli van 10.00-17.00 uur en zaterdag 16 juli van 10.00-16.00 uur
- vrijdag 5 augustus van 10.00-17.00 uur en zaterdag 6 augustus van 10.00-16.00 uur
- vrijdag 19 augustus van 10.00-17.00 uur en zaterdag 20 augustus van 10.00-16.00 uur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten