woensdag 30 oktober 2013

Nieuwe embossingmallen


Toen Marianne en ik eind september op de vakbeurs waren, zagen we een leuke mal voor de cuttlebug.

Het leek me wel wat om die mal mee te nemen naar de KreaDoe. Maar de mal zou pas eind oktober leverbaar zijn. Of het er voor de KreaDoe zou zijn, was onzeker.
Om alvast voorbeelden te kunnen maken, stuurde de vertegenwoordiger me na afloop van de vakbeurs, de mal die op de beurs hing.

Vorige week belde ik de vertegenwoordiger om te vragen of de mallen er zouden zijn voor de KreaDoe. Hij dacht dat het er net niet zou zijn. Toch bestelde ik ze. 'Als ze nou in de loop van de week komen, kunnen ze toch nog een paar dagen mee', dacht ik.

En... jahoor... vandaag kwamen ze. Morgen gaan ze dus mee naar de KreaDoe.
Vandaag deed ik de finishing touch van de kaarten, die ik al gemaakt had. Je ziet ze in dit blogbericht.

De mal bestaat uit zestien vierkantjes, met daarin bloemetjes. Zoals je ziet, heb ik steeds een stuk van de mal gebruikt. Daardoor kun je met één mal allerlei varianten maken. Ook knipte ik de bloemetjes een keertje los uit.
Als je maar een gedeelte van de mal wilt gebruiken, stans je de mal uit en snijd je het daarna op maat.

De mal is ook te bestellen in onze webwinkel, je vindt de mal hier.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten