vrijdag 16 augustus 2013

Op de cover


Vandaag was ik naar de groothandel. Anna mocht weer mee. Ze zat nog nauwelijks in het winkelwagentje, toen we langs de kast met tijdschriften kwamen. Daar ging ik meteen op zoek naar de nieuwe 'Kerstkaarten special' en de nieuwe 'Creatief met kaarten'.

Voordat we van huis gingen, had ik nog even op de website van de groothandel gekeken naar de nieuwe producten.
Dat doe ik altijd even, zodat ik de nieuwe producten op mijn boodschappenlijstje kan zetten en ze niet kan vergeten mee te brengen.
Ik had gezien dat die tijdschriften er waren. En omdat ik er artikelen voor geschreven had, was ik heel nieuwsgierig.

De 'Kerstkaarten special' had ik al snel gevonden. Ik zag meteen dat één van mijn kaarten ook op de voorkant stond. In de hoek links onder. Trots liet ik het Anna zien. Die kon het nog weinig schelen.

Snel bladerde ik door, op zoek naar het artikel...
Op bladzijde 52 vond ik het. Ik heb kaarten gemaakt van het nieuwe knipvel met de uil. Gecombineerd met scrappapier met tekst.
Ze hebben er mooie pagina's van gemaakt. Ik heb gelijk maar een hele stapel in mijn winkelwagentje gedaan.

Vervolgens op zoek naar de 'Creatief met kaarten'. Daarin kon ik mijn artikel niet vinden. Er was waarschijnlijk geen plaats meer. Wel stond er een foto van één van mijn kaarten bij de aankondiging voor de volgende keer.

Nog even geduld dus. In de volgende 'Creatief met kaarten' (nummer 41) komt mijn artikel. Met kaarten met het nieuwe knipvel van de hertjes.

Voor het artikel in de 'Kerstkaarten special' hoef je geen geduld te hebben. Die is nu al verkrijgbaar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten