zaterdag 5 januari 2013

Voorbereidingen cursus masking tape


Het 'jeukte' en 'kriebelde' al een paar dagen...
Ik had zo'n zin om de kaarten voor de cursus 'kaarten maken met masking tape' te gaan maken. Gisteravond kwam het er dan eindelijk van en heb ik een kaart (een kinderkaart) gemaakt.
Ik ben er tevreden mee. De kaart is leuk geworden (al zeg ik het zelf).
Een deel van de materialen, die ik er voor gebruikte, zie je op deze foto.

Voor de andere kaarten (we maken tijdens een cursus vaak 3 of 4 kaarten) moet ik het materiaal nog bij elkaar zoeken.
Dan ga ik eerst kijken welke materialen leuk combineren bij het tape en wat voor technieken ik er bij zal gaan gebruiken. En dan wat dingen uitproberen, schuiven met de materialen, tot ik tevreden ben.

Heb je ook interesse in deze cursus 'kaarten maken met masking tape'?
Op onze website vind je meer informatie over ons cursusprogramma, kijk bij 'cursussen'.

Op sommige dagen is het zelfs mogelijk om ook nog de cursus 'cuttlebug' te volgen. Je kunt dan de ene cursus 's morgens volgen en de andere 's middags.
In de pauze kun je gaan lunchen in het café of bij ons in de cursusruimte je broodjes opeten. Er zijn bordjes en bestek aanwezig. En als je trek hebt in een kopje thee of koffie, dan kan dat ook.
Als je van ver komt, is het heel handig om twee cursussen te combineren.
Dat combineren van twee cursussen kan ook met de cursussen 'kaarten maken met kraft-karton' en 'stempelen'. Die cursussen worden in maart gegeven. Op onze website, bij 'cursussen' zie je meer informatie over onze cursussen.

Wellicht tot ziens op één van onze cursussen.

1 opmerking:

  1. Hallo Marjolein.

    Het ziet er leuk uit deze kaart. Ik ben benieuwd hoe de anderen eruit gaan zien.
    Alles goed met je en je man en Anne?
    Groetjes van Margriet uit Schagen.

    BeantwoordenVerwijderen