dinsdag 2 oktober 2012

Hoe van het één, het ander kwam


Vaak wordt me gevraagd hoe ik toch aan ideeën kom.
Vaak komt van het één weer het ander. Zo ook met de aanschuifworkshop van aanstaande vrijdag en zaterdag...

Het is al weer een paar jaar geleden dat ik aan mijn personeel vroeg om hun creaties naar me te mailen, zodat ik het op dit blog kan zetten of om ze daar een aanschuifworkshop in te laten verzorgen. Inmiddels hebben jullie al heel wat creaties, vooral van mam en Addy, voorbij zien komen.

Tijdens de cursus 'doosjes maken', die ik dit voorjaar gaf, maakten we ook een 'melkpakje'. Geïnspireerd door de cursus stuurde Addy me regelmatig een melkpakje.
Passend versierd voor de jarige en gevuld met lekkernijen of kadobonnen.
En toen me gevraagd werd of we dat melkpakje nog eens met een aanschuifworkshop gingen doen, leek het me leuk om Addy daarvoor te vragen. Dat kon dan mooi tijdens mijn zwangerschapsverlof.
Gisteren gingen Addy, mam en ik aan de slag en maakte ieder een doosje, als voorbeeld voor de aanschuifworkshop.

En vanmorgen bedacht ik dat het ook wel leuk zou zijn om naar aanleiding van dat 'melkpakje' een kaart te maken. Omdat jullie toch ook wel heel graag kaarten maken.
Daardoor kunnen jullie tijdens de aanschuifworkshop van vrijdag 5 oktober en zaterdag 6 oktober kiezen wat jullie gaan maken. Een 'melkpakje' of een kaart.

Zo kwam dus van het één het ander...
Ik ben benieuwd waar de ideeën van deze aanschuif weer toe zullen leiden...
Mailen jullie me jullie creaties? Klik hier om me te mailen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten