maandag 3 september 2012

Workshop op de Knotsgekke Kaartendagen


Afgelopen donderdag, vrijdag en zaterdag stonden we op de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Zwolle. Die week ervoor in Den Bosch.
Vanwege mijn zwangerschap was ik maar één dagje mee. De andere dagen was ik in de winkel.

Tijdens de beurs deden we op de meeste dagen ook een workshop. We gingen met mijn nieuwe knip-vellen van de sneeuwman en de krans aan de slag.
We gebruikten een stempeltechniek in combinatie met embossing.

Met deze techniek smeer je de bolle kant van de mal in met inkt. Vervolgens haal je de mal door de cuttlebug. Het resultaat is een soort ets. De techniek is wat vlekkerig, maar erg leuk om te doen!

Ook gebruikten we nog masking tape.
De kaarten, die we maakten, zie je hier.


Eerder schreef ik al over die leuke, nieuwe embosssingmallen met winterlandschapjes. Ook die mallen zijn heel erg leuk voor deze techniek. Mam maakte er leuke kaarten mee, die zie je morgen..

Deze techniek kun je natuurlijk met allerlei embossingmallen doen. De ene mal geeft een mooier resultaat als de ander. Probeer maar eens uit!
En dat komt goed uit, want we hebben weer allerlei kleine embossingmallen en grote embossingmallen in de aanbieding.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten