zondag 5 februari 2012

Naar de vakbeurs?


Vandaag zouden we naar de vakbeurs gaan. Allerlei groothandels laten daar hun nieuwe producten zien. We zijn dan ook altijd heel nieuwsgierig wat we op de beurs aan zullen treffen. Maar helaas... we vertrouwde die winterse wegen niet en hebben besloten om thuis te blijven.

Toch weet ik al iets, dat te zien was op de beurs. De nieuwe producten van Romak. We hebben namelijk met de directeur van Romak zitten brainstormen.
Daaruit zijn wat ideeën voor kaarten en een doosje gekomen. En wat zijn ze leuk geworden!


Ik kreeg een paar weken geleden alvast wat kaarten en doosjes om voorbeelden van te maken. Met mijn knip-vellen uiteraard. Je ziet ze hier. En deze kaarten en doosjes zijn ook te zien op de vakbeurs.


Wil je ook met de nieuwe producten van Romak aan de slag?
In de loop van deze week verwachten we de bestelling met de nieuwe producten binnen te krijgen. Dan zijn ze te koop in onze winkel en webwinkel.






En met de aanschuifworkshop van aanstaande donderdag en vrijdag gebruiken we ook één van deze nieuwe producten.
Nieuwsgierig geworden? Houd dan mijn blog en onze website in de gaten. Later deze week lees je meer.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Marjolein ! Leuke ontwerpen...

    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er weer leuk uit.
    kom zaterdag cursus bij je volgen dus ik weet dan wat er in mijn boodschappenmandje zal verdwijnen.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel erg leuk uit. Leuke ideeën.

    Groetjes van Ingrid Visser

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten en wat een frisse uitstraling, ik had nog nooit gehoord van Romak,{ben nieuw in blogland].
    Kom zeker vaker langs.Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen