maandag 7 maart 2011

Voor- en achterkant stempel

Tijdens de aanschuifworkshop van afgelopen vrijdag en zaterdag hebben we gestempeld. We stempelden met de nieuwe stempels van Eline Pellinkhof.
Maar we hebben meer nieuwe stempels binnen. Stempels van honden en poezen, forever friends en country companions.
En ook nieuwe snoesjes stempels. En die stempels hebben een voor- en een achterkant. De kaart hiernaast maakte ik er mee. Ik stempelde het jongetje op een stukje karton, kleurde het in met distressinkt en knipte het uit. Datzelfde deed ik met de stempelafdruk van de achterkant van het jongetje.
De voorkant van het plaatje plakte ik op de voorkant van de kaart en de achterkant aan de binnenkant van de voorkant van de kaart.
Ik plakte een stuk bruine ruitjespapier (Autumn) aan de binnenkant van de kaart. Verder versierde ik de kaart met een lintje en een labeltje, een papieren bloem, een gestempelde '8', een vlinder en een knoopje. Die laatste twee komen van mijn nieuwe vellen met de blauwe bloemen. Het streepjeslijntje tekende ik met een bruine stabilopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten