vrijdag 12 februari 2010

Veel nieuwe materialen

Morgen geven we weer allerlei kaarten- en scrapworkshops tijdens onze cursusdag. Dat doen we in het dorpshuis tegenover de winkel. En tegelijkertijd zijn er daar ook demonstraties. Niet alleen voor de cursisten van de cursusdag, maar ook voor andere geïnteresserden. Zo worden er 'taartjes' van karton gemaakt en zijn er weer allerlei voorbeelden te zien, die ik met mijn nieuwe collectie vellen gemaakt heb. Voorbeelden die ik maakte voor de open dag bij de groothandel. Omdat ik beloofd heb om de groothandel wat voorbeelden te geven, zijn sommige doosjes en kaarten eenmalig bij ons te zien, daarna gaan ze weer naar de groothandel. Zowel in het dorpshuis, als in het magazijn zijn er nieuwe materialen te zien. En die zijn er genoeg. Er zijn weer een heleboel nieuwe stempels. Ollyfant stempels van Erica Pels, schattige babystempels van Eline Pellinkhof, goedkope stempels van Artemio en weer nieuwe Magnolia stempels. Ook hebben we het nieuwe 'Magnolia magazine' binnen. Heb je interesse in dit tijdschrift, wees er dan op tijd bij, want ze gaan erg snel.
Maar er is meer nieuws. Er is prachtig karton met een gouden of zilveren opdruk van bloemen, krullen en geschreven tekst. Ik heb er voorbeelden mee gemaakt in combinatie met mijn nieuwste collectie vellen. En dan zijn er ook nog de roze cuttlebug en allerlei nieuwe embossingmallen. Er is zelfs een serie mallen die breder is. Leuk voor vierkante kaarten!
En er is nieuw vintage scrappapier van graphic 45. Zoals een romantische lijn 'le'Romantique' en de lijn 'On the Boardwalk', geïnspireerd op het strand, met dames in ouderwetse badpakken.
Het is altijd weer leuk als er nieuwe materialen binnenkomen! En nu komt het wel heel goed uit. Door onze activiteiten is er veel ruimte om het overzichtelijk te presenteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten