dinsdag 8 december 2009

Kerstkaarten

Mijn kerstkaarten zijn klaar! Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest, als dit jaar. Alleen nog enveloppen schrijven en dan kunnen ze de deur uit. De eerste kerstkaarten heb ik ook al ontvangen. Al 3 stuks en ze zijn allemaal zelf gemaakt!
Wat is het toch elk jaar weer een feest! Al die gekleurde enveloppen in de brievenbus. Nieuwsgierig, maak ik ze open. De zelfgemaakte kaarten zijn natuurlijk het leukste om te krijgen! Het is leuk om te zien hoe iedereen uiting geeft aan zijn eigen creativiteit. Met zorg zijn de materialen bij elkaar gezocht, met geduld de kaarten gemaakt en met aandacht verstuurd.
Voor wie nog inspiratie nodig heeft, staan er allerlei ideeën op onze website. Neem er eens een kijkje, dan zie je ook een aantal van de kerstkaarten, die ik ga versturen.
www.marjoleine.com
Klik op ideeën en maak uw keuze uit: kaarten, scrappen, challenge of overigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten