donderdag 9 juli 2009

Donderdagochtend-ritueel

'Ik ben er over tien minuten', hoor ik hem door de telefoon zeggen. Het is donderdag morgen, nog vroeg, het vaste ritueel. Ik ben net wakker, kleed me aan of ben aan het ontbijten. Soms is hij zo vroeg, dat ik zelfs nog in bed lig. Ik maak me snel klaar en ga naar de winkel. De vrachtwagen van de leverancier staat er voor de deur. De chauffeur haalt onze bestelling uit z'n laadruimte, we maken een praatje en hij vervolgd zijn route weer.
Ik bekijk de pakbon en maak nieuwsgierig de dozen open. Dat wat ik echt nodig heb voor die cursus of beurs, zit dat erbij? Zit er nog wat nieuws in? Even blader ik door de nieuwe tijdschriften. Dan ga ik weer naar huis om mijn ontbijt (verder) op te eten.

3 opmerkingen:

  1. En?Zat alles erbij?
    Lijkt me wel leuk om zulke dozen uit te pakken...

    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je blog prachtig geworden, dat heb je heel mooi uitgekozen. Tot augustus, dan kom ik een kaartje bij je maken.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zou me ook een klein kind voelen die de dozen open maakt , nieuwsgierig zijn naar de nw spulletjes die erin kunnen zitten.
    Er zat vast weliets leuks in toch !!
    Zullen deze weer terug vinden op de site .
    gr Willeke

    BeantwoordenVerwijderen