maandag 14 december 2020

4 kerstkaarten met een krans en ook nog wat kadolabels

 
Vandaag laat ik je 4 kerstkaarten zien, waarbij ik mijn knipvellen met de kerstkrans gebruikt heb.
De knipvellen heb ik in het rood en in het blauw.

Ik maakte ook een filmpje waarin ik uitleg hoe je de plaatjes 3D kunt maken, waarin ik ook een handige knip-tip geef.

Wil je meer van dit soort handige filmpjes zien, abonneer je dan op mijn kanaal.

 

 

Wil je ook zulke kaarten maken?
Ik maakte een pakketje met de materialen.
In dat pakketje zitten:
- 4 knipvellen (2 met een rode krans en 2 met een blauwe krans)
- 2 groene dessinvellen met stipjes
- 5 x 2 meter koord (in 5 verschillende tinten)
- 4 crème kaarten en enveloppen
- 4 kraft kaarten en enveloppen
- 8 sluitstickers
- stukje karton voor het maken van labels

Je vindt het pakketje hier in de webwinkel.



Het groene stippen papier heb ik eerst in 2 stukken van 13,5 x 21 cm gesneden.
Voor de kaarten net de rode kerstkrans, die hierboven staan, sneed ik dat stuk in een stuk van 13,5 x 13,5 cm en een stuk van 7,5 x 13,5 cm.
Voor de kaarten met de blauwe kerstkrans, die hieronder staan, sneed ik zo'n stuk papier in 2 stukken van 10,5 x 13,5 cm.

 
Met de hulstbesjes en de blaadjes, die ik over had, versierde ik de kaarten en maakte ik nog een paar kadolabels.
De kadolabels zijn gemaakt van een strook karton van 7,5 x 15 cm. Die strook is dubbel gevouwen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten