donderdag 10 december 2020

2 kerstkaarten met kerstrozen


Vandaag laat ik je 2 kerstkaarten met kerstrozen zien.

De kerstrozen zijn uit mosgroen karton gestanst met een silhouette stans. Daarachter deed ik een stuk wit aquarel karton.
Ik gaf de kerstrozen en de blaadjes wat kleur met de inkt van een okergele en groene brushpen.
In het onderstaande filmpje kun je zien hoe ik dat deed.

(Het filmpje is opgenomen tijdens het CreaWeekend in Rijswijk. Dat was begin september. En uiteindelijk was dat de enigste beurs, die doorgegaan is sinds de uitbraak van corona.)

Ik maakte er 2 kaarten mee, waarbij ik mijn rode dessinpapier met stippen gebruikte.

Het tafereeltje met de kerstrozen kun je zowel liggend als staand gebruiken. Hieronder zie je een vierkante kaart, die ik een kwartslag heb gedraaid.
Uiteindelijk koos ik voor de kaart waarbij de kerstrozen boven elkaar zijn.
Ik maakte nog een strikje met rood-wit koord. Dat plakte ik vast met een klein beetje tacky glue.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten