zondag 22 november 2020

Kaartje met huisje in de sneeuw (met filmpje met strik-tips)


Een paar weken geleden gaf ik een online workshop tijdens de online KreaDoe.
We maakten een huisje in een stolp.
Het was wel een beetje gek om de workshop online te geven, omdat ik de cursisten niet kon zien.
Toch was het heel leuk om te doen. Via de chat konden de cursisten, die live mee deden, ook vragen stellen en reageren.
Ook kunnen de 'bezoekers' aan de online KreaDoe de workshops nog tot begin januari terugkijken op een besloten website.


Als toegift tijdens de workshop liet ik ook nog een filmpje zien, waarin ik een kaart met de knipvellen van het huisje maakte. In het workshop pakket zaten namelijk ook materialen om kaarten te maken.
Hieronder in dit blogbericht laat ik het filmpje van de kaart nogmaals zien, omdat ik daarin ook laat zien hoe ik een koordje om de kaart strik.
Wellicht heb je wat aan de tips.

 

Wil je ook zulke (kerst)kaarten maken?
De knipvellen, de sneeuw en de sleutels vind je hier in de webwinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten