vrijdag 18 september 2020

Gestempelde kaarten met slakken


Vandaag laat ik je 2 kaarten zien, die ik maakte met een nieuwe stempel van Leane Creatief.
Dat is een stempel met grappige slakjes.

Doordat er verschillende slakkenhuisjes in de set zitten, kun je allerlei verschillende slakken maken, voor diverse gelegenheden.
Het slakkenhuisje met de strik kun je voor een verjaardagskaart gebruiken. Die met de veiligheidsspeld is weer leuk voor een babykaart.
En hieronder zie je een verhuiskaart, waarbij een huisje het slakkenhuis is.



In het filmpje hierboven zie je hoe je het slakje en het huisje stempelt door te maskeren. Ook laat ik zien hoe je het inkleurt met behulp van de inkt van ecolinestiften.

(Het filmpje is opgenomen tijdens het CreaWeekend, dat begin deze maand in de broodfabriek in Rijswijk werd gehouden.
Het was er erg rustig en het voelde veilig aan. (Ik schreef ook een blogbericht over die ervaring van een beurs met maatregelen.)

 
Bij de kaart hierboven heb ik de gestempelde slakjes uitgeknipt, met een klein wit randje eromheen.
Je kunt deze kaart prima als kerstkaart versturen.
Leuk hè, al die verschillende mogelijkheden?

Voor deze kaart gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempel slakken
- aquarel karton
- zwarte stempelinkt
- stempeltool
- ecoline stiften: oker (227), groen (657), rood (334) en blauw (506)
- waterpenseel
- memoblaadjes stans
- dessin papier: green dot 2 en oker dot
- bedel van een sleutel
- koord: rood-wit en zwart-wit

Ik maakte nog meer kaarten en filmpjes tijdens het CreaWeekend. Die zie je binnenkort op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten