maandag 6 april 2020

5 blauwe kaarten en een kadolabel met handlettering stempels


Vandaag laat ik je 5 kaarten en een kadolabel zien, waarbij ik handlettering stempels heb gebruikt.
De stempels zijn ontworpen door Karin Luttenberg. Zij heeft allerlei boeken over handlettering geschreven. Ook ontwierp ze scrappapier, stansen, embossingfolders en stempels.

Alle tekststempels staan allemaal op diezelfde stempelset. En ook het potlood staat erop.

Ik stempelde met blauwe stempelinkt op blauw papicolor karton. Met witte gelpen tekende ik accenten.

Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempelset met gehandletterde teksten
- stempel met kleine bloemetjes
- blauwe stempelinkt
- Papicolor karton: blauw (955), marineblauw (969), hagelwit (930)
- witte gelpen
- dessinpapier: blue dot 4
- wit koord
- ronde schulpmal

13,2 x 13,2 cm


10,5 x 10,5 cm

10,5 15 cm


12 x 17 cm


13,2 x 13,2 cm


7,5 x 7,5 cm


Geen opmerkingen:

Een reactie posten