donderdag 22 augustus 2019

Oktober pagina's in mijn bullet journal



Morgen verwacht ik mijn nieuwe bullet journaling tool binnen te krijgen.
Een paar dagen geleden plaatste ik hier op mijn blog al een werkwijze. Misschien heb je die wel gezien.

Die tool is in samenwerking met Marianne Design ontworpen.
En zoals je misschien wel weet, heeft Marianne Design elke maand een folder met de nieuwe producten. In die folder van september staat deze nieuwe tool.
Ik maakte ook wat bullet journal pagina's voor die folder. Je ziet ze in dit blogbericht.
Ik gebruikte daarbij ook mijn stempels met de rozen en die met de banner.

Wil je me aan de slag zien met deze tool, kom dan naar de demonstratie op zaterdag 24 augustus van 10.00-14.00 uur. Ik laat dan allerlei nieuwe producten zien, waaronder dit grid.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten