donderdag 15 augustus 2019

Cursus 'Blauwe kaarten maken'


Dinsdag gaf ik voor de eerste keer de cursus 'blauwe kaarten maken'.
De basis was dus het blauwe karton van Papicolor. Eén van onze favoriete kleuren van Papicolor.

En als ik het dan toch over het karton van Papicolor heb...
Wist je dat er weer nieuwe kleuren zijn?
Sommige kleuren lijken op kleuren die er al eerder waren, maar er zijn ook wat nieuwe.
Vanwege al die nieuwe kleuren heb ik al het karton, kaarten en enveloppen van Papicolor opnieuw in de webwinkel gezet. Wat overzichtelijker.

Met dat blauwe karton maakte ik de kaarten, die je in dit blogbericht ziet. Ik combineerde het blauwe karton met allerlei stempels en stansen:
- stempel met anemonen
- embossingfolder met stippen
- stans met ronde kantrand
- mandala stempel
- knipvel met vw-busje
- knipvel met memoblaadjes
- stans met klemmetjes
- embossingfolder met streepjes
- witte gelpen
- blauwe stempelinkt

Heb je ook interesse in deze cursus?
Ik geef deze nog 2 keer. Dat is op:
- zaterdag 17 augustus van 13.30-15.30 uur
- donderdag 22 augustus van 19.30-21.30 uur.
Je kunt je hier aanmelden.


 


Bij de kaart met het volkswagenbusje versierden we ook nog de binnenkant van de kaart. Die ben ik vergeten te fotograferen. Dat zal ik jullie een andere keer laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten